musiksmak..

ja rubriken..
en början på mitt liv vid datorn eller vad man nu säger, då vare hiphop som gällde, i flera år fortsatte det så, här kommer några låtar som jag fastnade genom åren, och fortfarande kan lyssna på idag och tänka tillbaka.. sen vart det reggae & lite metal & reggae.. och olika hela tiden nu, haha. :)

jag tror det va den här låten som va en stor början, va väl ngr före, men den här fastna jag helt vid då..
 Anton & affe ft. söder - du va mitt allt
Anton & affe ft.friiiida - alla minnen
det är sjukt, man kan låtarna utantill fortfarande :|
 Anton & affe ft. friiiida - 26 december
 Friiiida & Viiiicky anton & affe - Sommaren är här
 Fonky fresh - Bara för dej.
låtarna kanske inte är i ordning, eftersom det va runt 4-3 år sedan man digga sånt här.
 Fonky fresh - Tänk alla gånger
 Danish - Le Igen
 Dole - Blöder kärlek
Lizen - Ni känner inte mej
 Shorty - Du krossa allt för cash
 Shory - Det som du har
den här låten, fyfan jag fastna vid den i år, slutade aldrig lyssna, eller vela aldrig sluta lyssna, kommer ihåg hur väl jag kände igen mej ett tag, inte hela låten, men ganska mycket i den, och min bästavän tyckte den här, här under passa in för henne..
 Shorty - Mamma
 Fronda - Mitt rop på hjälp
RMK - I väntan på bussen
Sober - Kalla mej
Sober - Karu Kari
Sober - det va ingen som lyssnade
 Fonky Fresh ft. Daloz - Ibland
kan inte bara sluta älska låten, så jävla fin!
 Fonky Fresh - Du är en vacker person
 Anton ft. P0ntus - Gör mej inte till en pappa
inte alla låtar, mer fanns det, men med tiden börja vi digga..
 Linn - Fjortis sommar
JA VI BÖRJA DIGGA FJORTISDUNK, HAHAHA.
 maskinen - alla som inte dansar
hittar inte så mkt fjortisdunk, eftersom jag inte diggar sånt längre, fyfan heller.
men sen kom vi väl till reggae..
 2 Face idibia - african queen
Bobmarley.. åhfyfan va vi digga! fortfarande kärlek till honom & hans låtar! legend. <3
 Bob marley - No woman no cry
 Bob marley - One love
 Bobby McFerrin - Don't Worry Be Happy


& här är en rapp/hiphop låt eller vad man nu kallar det, som beskriver hela sommaren 08!
sjukt va man tänker tillbaka, så jävla underbar! (L)
 
Trofast - Hon är finast i världen

& det jag vela ha sagt, är att visst är min musiksmak ändrad, nu diggar jag mer sån här musik..
 Papa Roach - To be Loved
 Papa Roach - Last Resort
 Thousand Foot Krutch - Absolute
 Thousand Foot Krutch - The art of breaking

så frågan är..

Kommentarer
Postat av: idaboegman

isabell, jag älskar dej §

2010-03-01 @ 20:16:09
Postat av: anonym

känn på mitt finger, känns det som om ja bryr mig?

nej

2010-03-01 @ 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0