REAL HAPPY BELLA IS BACK!

tjäääää.
mötet gick väl bra? hehe. på as bra humör? :D vet inte varför, MEN LIVET E KÖNG IGEN! :D bella är på spåret igen! fifan va härligt det här är! nu är det bellaolsson igen! åååh saknat det här! :D aja, men vafan. mötet nurå! ska få en egen dator av skolan, även fast jag redan har 2 egna datorer hemma xD haha, aja. har dyslexi, därför jag får en :) sen behöver jag inga hemläxor nu! bara i svenska, men ska ha dator på varje lektion, det här ska jag klara nu! fifan va skönt att mötet är över & att det faktiskt gick bra ;o eller.. haha, satt tyst med hörlurar på och mössa såg ut som en liten sur gangster xD haha, aja. vart iaf bra efteråt! och mitt humör börjar gå upp igen! vilket ni säkert märker? :'D haha. men vafan, livet rullar på, det blir bra med tiden! :) aja. nu ska jag väll lyssna på musik och sånt, fortsätta älska livet! men i sommar ska man ju börja med skateboard.. och har redan börjat tittat på en aaaasnäejs! så jefla snygg, funderar på att beställa så fort pappa blir på "beställa-humör" vilket brukar bara vara 2-3 gånger i månaden.. och det får vi väl se när det kmr ;) aja. här är en bild på den!


peace& puss.
/b.

Kommentarer
Postat av: anton :D

sjukt snygg juh

2010-03-30 @ 21:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0