söt som en sockerskål


haha det här är min humor just nu, haha.
aja, sjukt näääejs, men nu ska jag kila upp och packa klart, sen vänta på mamma, sen bäre iväg och träffa brääänder, köpa googlarna och sen iväg på träning! heh, kmr äga. aja, LEDIG IMORGON! FETING NÄÄÄEJS! vart på en lektion den här veckan xD HAHAHAHA. aja, va som sagt till skolan idag, möte först, sen va jag på sista lektionen, va bara slöjd, så fixa det va :) haha, aja men nu är jag hemma. vi har igentligen en lektion imorgon, kemi. men den tänker jag skita i så gott som fyfäsiken. kemi med gerd suger, HEHE. aja, men nu måste jag kila och packa! pusstjorrrva.

jag vill ta på dina lår, ringer på din tlf.. ;)
svara nu, kan jag få chans?
HAHA :D
/b.

Kommentarer
Postat av: brander

damn, jag smsar bara gratis till comviq at the moment, men skriv när du är redo :)

2010-03-25 @ 16:30:33
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0