tröttnat på det.




- sånt här kan få mej bara vilja hugga ngn så snabbt som möjligt, fifan va irrterande det är. jag exploderar förfan snart. det spelar ingen roll vad andra tycker när det gäller om vilken kille jag ska vara tillsammans med, för jag tycker om max, THAT'S IT! och jag skiter fullständigt i om det finns 100 killar där ute som jag skulle kunna vara tillsammans med just nu och träffa oftare, så är det endå max som är bäst. ta inte illa upp någon där ute. men jag blir så irriterad, är det så att jag tycker om max, så är det så?. gah, ni får mej att vilja ta fram en kniv och börja mörda oskyldigt folk, och då menar jag verkligen inget om att jag ska göra det. för det skulle jag aldrig kunna göra, men helt seriöst, det är nästan så att jag exploderar, jag tycker om max, skiter i att han är 2 år yngre än mej, att han bor i bollnäs och jag i sandviken. för han får mej lyckligare än någon annan kille fått mej, han är så mycket mognare än ÄRLIGT TALAT SERIÖST killar i 14-16 års åldern här i sandviken, och det är jag ta me fan seriös med. och det där med alexander, det vet alla att det va ett tag sen, snart 2 år tror jag. visst tog det ett tag för mej att glömma, och att det kommer bli vi nu igen, FORGET! liksom, vänner that's it. visst han är en fin & snäll kille, men endå, jag tycker om max. jag tycker inte om alexander på det sättet. max är någon som fått mej må så himla bra, som inte på lång tid. och han behöver inte säga saker till mej för att jag ska inse det. så jag skiter i er, varesej han sagt att jag ska eller inte. men jag VET att han tycker att jag ska skita i er, ja jag vet. nu får ni ta me fan ge upp, grow up.

/bellaolsson

Kommentarer
Postat av: elin

whaat ?! vahfan du lät ju få välja vem som e bäst för dig och vem du trivs ihop med, assow ja hatar sånt där folk som tror att dom vet något !! ...ja finns <3

2010-03-16 @ 21:04:46
URL: http://elinbergsman.blogg.se/
Postat av: brander

aa dom brukar visa den ;b haha okej.

men har du tid imorgon för att köpa gogglarna :) ?

2010-03-16 @ 21:53:23
URL: http://nbrander.blogg.se/
Postat av: eric

fan vad cp :/

2010-03-16 @ 22:13:13
Postat av: hanna, vem annars ? ;)

ditt liv dina val, skit i några anonyma jävlar som inte vågar stå för vad dom säger, dom e bara avundsjuka,

2010-03-17 @ 10:54:17
URL: http://hannaheriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0