beeeejbi


jag brukar inte tycka om sån här musik :| haha, men den här är så jävla bra, tack jesper. men igår fick jag inte sova -.- eller igår, imorse, låg och titta på 2 filmer för att jag inte kunde sova, så kommer SISSEL OCH MIN BROR HEM!  dom kom in på mitt rum klockan 4, ASPACKADE! haha, kim börja babbla om att jag hade en pall som han gjort, och att han va så manlig att han gjort den, haha.. och sen börja han dansa x) haha, aja. as full och kunde inte ens stå. jagba: kim du är ju så jävla full att du inte ens kan stå :o hanba: HAHA JA! och jag älskar det! haha, jag tror jag ramlar snart :'D haha. och jag & sissel satt i min säng och prata till runt 5-6. aaaaaas skönt, aja sen drog hon in till kim. sen kom hon in då och då, men jag somna väl runt 9-10, haha. och nu sitter alla mina kompisar som va på festen och säger att min bror är en skön kille -.- jävla tönt han e! hah. aja, sen börja han spela gangster också :o vilken jefel! haha, aja. ska väl typ höra om dom är vaken, så dom får käka frukost med mej, hehe. aja nu ska jag kila!
/bellao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0