i miss you


jag saknar dej så mkt, jag vill bara ha dej tillbaka här med mej, se hur du ler och skrattar och är lycklig igen. jag vela inte att du skulle försvinna, de vela ingen av oss. du va så bra, för bra.. du va aldrig taskig mot någon, världs snäll. du va mångas nära vän, jag kan bara inte förstå att du är borta. jag vill fortfarande inte förstå, kan se dej framför mej sitta där i din rullator, man såg på dej hur dåligt du mådde, men du log endå. du kämpade, du vela klara det, men du klarade inte det. jag vill inte ha det så här, jag vill inte emily! :'/ kan du inte bara komma tillbaka? jag klarar inte av det, inte utan dej! jag vill inte leva utan dej, snälla.. vi är så många som saknar dej, helt seriöst.. dagen du försvann, jag kommer ihåg hur jag grät, trodde inte på vad lena sa, jag vela inte tro på det. och det vill jag fortfarande inte, jag vill ta dej tillbaka, men jag kan inte. du kommer inte tillbaka, men jag kan inte inse det, jag ligger vissa kvällar och undrar, när kommer du tillbaka? hur mår du nu? kommer du snart? jag saknar dej så mkt.. hoppas du förstår det.. dagen du försvann, det måste varit världens sämsta dag, jag saknar dej så mycket, jag vill inte att du ska vara borta, imorgon tänker jag besöka din grav, tänker åka dit varesej om jag ska åka själv eller inte, jag måste bara få se din grav och minnas igen, jag kommer säkert gråta hur mycket som helst, men det bryr jag mej inte om, jag behöver se din grav, fast igentligen vill jag se dej.. jag saknar oss så mkt, jag vill bara ha dej här i min närhet, jag vill bara kunna se på dej igen.. jag gråter när jag tänker tillbaka, på minnen som vi delat, timmar som vi spenderat, sekunder som vi varit oss själv och haft så roligt.. jag kan inte inse att du är borta, jag vill inte vara utan dej.. det är så tomt, ja jag tänker på dej än, jag saknar dej så mkt än. jag vill bara att du ska komma hit, jag vill få en chans att berätta hur mycket vi saknar dej, en chans att höra hur du mår och om du kommer stanna, jag vill inte att du ska va borta.. jag kommer aldrig någonsin glömma dej, tankarna bara stannar kvar. jag hoppas att du hör mej någon dag. det finns andledningar till att jag finns kvar än idag, en av dom är att jag hoppas att du är stolt över mej, att jag försöker leva vidare, även fast jag saknar dej nå sjukt. tårarna sprutar snart, dom rinner nu, jag vill inte.. snälla älskling, hjärtat, bästavän, ängel, kom tillbaka :'/


Kommentarer
Postat av: fanny

saknar henne sjukt.

hon va en sån ängel .. åhhhhh.

2010-03-25 @ 17:59:54
URL: http://fannyyysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0