max, snälla läs.

det här blir sista inlägget på ett tag, så jag lägger ner min tid och skriver om max.

jag behöver dej, det gör jag verkligen. jag kan inte ens tänka tanken av att jag aldrig mer kan få dina sms när jag vaknar eller ska sova, eller aldrig får höra dej i tlf, eller aldrig aldrig aldrig få höra dej säga dom där tre små orden som fick min dag att leva, jag orkar inte med något just nu. klarar inte av att äta, blotta tanken på att jag inte är perfekt i dina ögon, det får mej må illa. igår grät jag i timmar, jag kunde inte förstå att det är sant. jag kan fortfarande inte förstå, det här är inte du max.. du är inte såhär.. 3 underbara månader, jag kan inte sluta gråta max, du är allt för mej. jag borde verkligen inte skirva det här, jag borde bara låta det va. jag gör allt för dej, om det så är att dö, för du har fått mej känna mej så levande, så världefull och allt. sen när du gör så här, det är inte den max som jag alltid älskat, det är bara inte det.. jag klarar inte av det här, det kan inte vara sant, jag älskar dig max, snälla.. hoppas du läser, för om du är den max jag lärde känna från början så läser du.. men jag vet inte vem du är nu, för nu är du inte den jag alltid pratade med, du är inte den max jag delade hela 3 månader med, även fast vi träffades så sällan, men jag tar vilket tåg som helst till dej, bara jag får vara med dej, få ha dej vid min sida, få känna dina pussar igen, få känna dina kramar igen, få känna din närhet, få se ditt fina hår och ditt fina leénde. jag gör allt för att få ha dej kvar, tar nästa tåg till dej, jag gör vad som helst för att få vara med dej max, jag älskar faktiskt & verkligen dej. du är så speciell, fått mej att känna mej så speciell, jag tänker kämpa, jag tänker gör allt för dej. och titta nyss mitt horoskop.. " Dagens horoskop: Du är villig att offra nånting i dag för att kunna hjälpa närstående. " och det slår mej dirr, jag offrar allt för dej, för att få dej tillbaka hos mej. jag hoppas verkligen att du inser att det inte spelar ngn roll med avstånd, för jag tänker komma till dej så fort du vill nu, tänker inte sitta hemma när jag kan vara hos dej, även om jag bara åker till dej över en dag, så tänker jag göra det för dej, för din skull. jag offrar allt för dej. igår när allting vart så konstigt, när jag satt i kb och titta på när du tog emot ditt pris, så fick jag och tänka på allt, att vi kunde gjort det här mkt bättre & lättare. men nej, det har vi inte gjort. så snälla, ge oss en till chans och se hur det går, för jag vet att vi kan, jag vet det. är det någon jag inte kan förlora nu, så är det dej max. allt jag säger här är så himla sant att det inte finns ord för det. alla minne som vi delat du och jag, alla gånger vi pratat i tlf, kommer du ihåg " jaså " eller " hihihi"  eller varje gång vi sa att vi lära gå, men pratade i 10 minuter till, sen sa att vi lära gå igen, men pratade på. det tog sån tid innan vi la på, ingen av oss vela, men vi lära. jag vill inte låta dej gå, max snälla.. jag klarar inte av tanken av att det är såhär, jag vet att vi kan klara det. snälla max, ge det en chans. förlåt, men jag älskar dig. vill fortsätta att skirva, men jag är så tom på ord.. ååååh, nu minns jag när vi börja prata, det va så bäst, det va så himla bäst. jag va i min stuga, ringde och prata med dej, och det va ju fullt i min stuga, alltså med folk, vissa va fulla, och en sa att du va dum i huvet, jag börja skrika på honom, haha.. åh, asså seriöst max, det går inte.. jag tittade nyss på hela våran konvesation på msn. så mkt som vi två lovat tillsammans, men allting förjävels nu. men det är inte mitt fel, inte ditt heller. men vi kan inte låta det bli så här, det kan inte va avståndet som pajar allt. det kan inte vara så, för vi kan klara det, jag lovar, vi kan vi kan vi kan! snälla, du betyder för mkt för mej för att jag ska låta dej gå, jag älskar verkligen dej. det va ju så underbart att bara vara din, sen skiter jag i hur många andra killar som är tänd på mej, för jag vill endå bara ha dej! snälla, jag har haft sån tur när jag vart din, bara det va en sån dröm, en sån underbar tid.

/ " din bby sötis bellao "

Kommentarer
Postat av: frida

jag känner inte dig och du känner inte mig, men jag kan känna att detta är ett tillfälle jag kan dela med mig av min erfarenhet och försöka hjälpa en tjej som verkar vara skit go.

läs inte om du inte bryr dig.



jag var i exakt samma situation.

kär som helvete och allmänt såld på killen.

allt var så sjuukt perfekt, men såklart fanns det ett problem, avsåndet mellan oss.

jag tänkte att vi såklart skulle klara det för vi älskade ju varandra.

vi träffades 2 gånger och jag har nog aldrig njutit så mycket i hela mitt liv, jag hade bestämt mig att denna killen ville jag leva mitt liv med.

alla mina kompisar sa bara "men du har ju bara träffat honom 2 gånger", men vi hade så mycket mer än vad folk såg, långa telefonsamtal som varade hela natten lång. hela tiden ville jag höra hans röst.

men tillslut, sa han att det inte höll längre. att det inte funkade.

jag svär, allt jag byggt upp under hela den långa tiden, bara föll ner i 1000 bitar.

då började en av de värsta tiderna i mitt liv.

ett halvår fullt av tårar, ångest, panik och en pärm full med dikter.

jag skrev till honom att det skulle funka, om vi försökte, om vi höll ihop.

men han ignorerade mig.

jag visste att det värsta jag kunde göra va att skriva till honom och om honom. men kunde jag låta bli? nej! verkligen inte.



jag tänkter inte säga till dig att försöka glömma och gå vidare, för det går inte, har man vart i den situationen vet man att det tar förjävla lång tid att glömma ngt så vackert.



gud va jag tjatar, förlåt om det var onödigt och du inte bryr dig. tyckte bara så sjukt synd om dig för jag vet hur ont det gör. kämpa på tjejen, känner dig inte alls, men vet att du kmr klara det.



:$

2010-03-29 @ 16:05:02
Postat av: linnearustemi

älskade vän, jag blir tårögd när jag läser det där.. ;(

2010-03-29 @ 17:14:53
URL: http://linnearustemi.blogg.se/
Postat av: BLENDA

bella du skriver så man gråter! hoppas de löser sig! :(<3

2010-03-29 @ 18:07:05
Postat av: emma

vännen, klarar bara inte av att se dig såhär ledsen.

du vet vart jag finns, de är bara att höra av dig, jag lovar att jag lyssnar, jag älskar dig isabell (L)

2010-03-29 @ 19:37:12
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

åååh nej men herregud :( bella vi måste träffas snart, jag saknar dej, måste prata, vill inte att du ska vara såhär ledsen, jag vill verkligen inte de, vi kanske inte är bästa vänner, men du har ändå en stor plats i mitt hjärta som bara är för dej,jag vill verkligen att det ska bli bra mellan dej och Max :( ni är så fina ihop, jag älskar dej bellao <333333

Postat av: hanna

isabell, man blir ju tårögd av att läsa det här.

men du vet vännen att du aaaaaaaalltid kan prata med mig, precis som förut. & jag kommer alltid ställa upp för dig min stjärna! jag älskar dig!

2010-03-29 @ 21:48:28
URL: http://hhannadror.blogg.se/
Postat av: Ebba Lindholm

:( måste kännas hemskt !

2010-03-29 @ 22:43:30
URL: http://lifeinword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0