tearsdrops on my gitarr

tjä.
sitter här med festis strawberry (oväntat, åhyeah!) eller så inte. men det e kärlek. vill ändra min bloggdesign igen -.- fast ska inte! inte än iaf.. haha. blir aldrig nöjd ju, aja. ska dra ut till förrådet och titta efter min gamla skate board, måste ju föfan känna lite, man har ju inte testat sen förra sommaren ;o sjukt va man saknar. men aja, sen blire väl göra ngt. imorgon blire skola, chill nu, 2 dagar kvar. och jag vet inte om jag ska jobba nu hlr? haha... aja nä gud va seg jag är på skriva, börja skriva för as länge sen, mer än en halvtimme sen.. -.- gör så mkt annat samtidigt jäääämt. aja, men nu ska jag gå ut och leta iaf, sen ska jag typ skaffa ett liv eller ngt.

" ni är som gjorda för varandra. "

peace& pussar.
/b.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0