två månader

känner du dig ensam, är du aldrig till besvär
för när du behöver mig kommer jag redan vara där
du är stjärnan som föll, ifrån himlen ner till jorden
utan dig vore jag bara en av miljoner
när jag är ledsen tänker jag tillbaks på nionde i första
dagen det blev vi och jag fick allt som jag önska
jag tror ingen förstår, det vi delar tillsammans
när vi är med varandra, känns som tiden stannar
trodde aldrig att kärlek kunde kännas såhär rätt
max, du är allt som jag nånsin velat ha
varje andetag med dig känns så underbart
du har gett mig ett nytt liv och någonting att tro på
vi ska vara dom som klarar allting tillsammans
och har jag dig vid sidan skiter jag i allt annat
9/01-10 - du är det bäst jag någonsin önskat mej.

2 månader & jag har aldrig vart lyckligare, JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0