visste ni att..

.. jag har en privat blogg? som bara jag läser, som bara jag & en annan kille har tillgång till, bara vi två vet om den & kan lösenordet.. där jag skriver känslor & om mitt liv, men ibland skirver jag här endå.. ibland har jag bara lust att sätta mej ner och skriva av mej, men vill inte vara depp, för jag älskar att vara glad, jag älskar mitt liv. för OAVSÄTT om jag har stunder i livet jag bara vill hoppa av eller slå sönder ngt eller så, så älskar jag mitt liv. men nu vet ni, jag har en privat blogg, och bara jag & en kille vet om den, fast han tittar nog inte den längre.. han gjorde när vi vart så nära, först bråka vi, sen vart vi vänner, sen har vi tjaffsat och sånt, vi är vänner nu, men inte lika nära som förr..

aja, nu ska jag keka, pusstjorr!
/bellaolsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0