inna life

yeah!
jag är hemma själv, ALLTSÅ DRAR JAG MEJ TILL DATORN! blir inge skola den här veckan.. ska försöka ta mej ut iaf, om jag orkar det ens.. aja, i hope. sen om jag orkar blire träning på onsdag, hehe. får försöka iaf.. men nu ska jag käka frukost ladda hem massa filmer, för när pappa kommer hem fortsätter helvetet " DATA/MOBIL/LIV - FÖRBUD! " aja, ni kan ju typ sitta här och hoppas på att jag får datorn & mobilen back soon.

fast nu när jag har mobilförbud, så har min bror min mobil, pappa tog undan hans för att vi bytte i sista sec innan han tog mobilen haha.. :'d


frida om if i where in your shoes:
hhej isabella :)
skulle du kunna skriva vart du har köpt mössan och solbrillorna? :)
skulle verkligen uppskatta ett svar :D

svar: tjaaaaa frida. Mössan är köpt förra året på JC, love it!.
och brillorna köpte jag på Glitter för 80kr för bara ngn dag sedan. :)

bjuder på en förjälvigt bra låt till alla mina läsare också..


pusssssshäj!
/bellaolsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0