patetiskt

ahhh  (fassstnää3) om face up:
HAHAHA vilket skämt ! du hoppar eller railar inte ens ju! du suger på skidor inse!

- gud, det här är ju sött.. haha, ett skämt att jag hoppar och railar? mjo vi säger så, tycker du mer själv låter som rena rama skämtet ;) finns filmer och bilder på när jag gör det, så tycker du ska tänka till lite ja ;). jag vet att jag inte är bäst, men det har jag aldrig sagt heller. men vafan åker man skidor för? för att man är född till pro, näääe. man tränar, jävla fjolla. tror jag vet vem du är, så då kan du ju visa mej dina skills i kb nästa gång, så ska vi se om du är lika keff efteråt. lilla fjolla, sitter och kommenterar min bdb anonymt.. och säger att jag är dålig på skidor, du är ju föfan fegast i sveg, säg vem du är så kan vi väl ta och prata om det? :) för jag är gärna på för att visa att jag kan raila och hoppa, ÄVEN OM JAG NU EGENTLIGEN inte får ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0